Блог – MyHotel RMS
4 сар 20, 2021

Зочид буудлын одны зэрэглэл ба үндсэн шаардлагууд

Зочид буудлын одны зэрэглэл ба үндсэн шаардлагуудын талаар Н.Батцэнгэл зочны хуваалцсаныг хүргэж байна.
4 сар 19, 2021

Зочлох үйлчилгээнээс суралцах 30 давуу тал

Зочлох үйлчилгээний салбарт ажилласнаар таны суралцаж буй харилцааны ба бусад ур чадвар, давуу талуудаас жишээ дурдан танилцуулж байна.
4 сар 15, 2021

Зочид буудлын сайн менежер болоход туслах 8 арга

Та “Хэрхэн сайн менежер болох вэ?” гэж бодож суугаа нь ойлгомжтой. Энэ нь таныг үр дүнтэй удирдагч болох замдаа хэдийнээ орсныг илтгэх чухал асуулт юм. Өөрийгөө ухамсарлах, илүү сайжруулах хүсэл эрмэлзэл хоёр бол ямарч менежерийн үнэ цэнэтэй шинж чанар билээ.
1 сар 27, 2021
хямд амар аянд нэгдэх

ХЯМД АМАР аянд нэгдэх

Ковид-19 цар тахлын тархалтын улмаас үйл ажиллагаа нь хязгаарлагдаад байгаа чухал салбар бол аялал жуулчлал, тэр дундаа яахын аргагүй зочлох үйлчилгээнийхэн юм. Иймд салбарынхан бидэнд салбараараа […]
12 сар 28, 2020

MyHotel академийн энэ оны сүүлийн онлайн сургалтын бүртгэл эхэллээ

MyHotel Academy-ийн энэ оны хамгийн сүүлийн онлайн сургалтын тов гарч, бүртгэл эхэлсэнийг дуулгахад таатай байна.
12 сар 22, 2020

MyHotel – Туршлага хуваалцах уулзалт

Зочид буудлын бизнесийн туршлагаа MyHotel Academy-д хуваалцахаар Nomado Boutique Hotel-ийн захирал Н.БАТБАЯР уригдав.
12 сар 22, 2020

MyHotel – Сошиал медиаг зочид буудлын бизнест үр дүнтэй ашиглах нь

Сошиал медиаг хэрхэн үр дүнтэй ашиглах талаар MyHotel Academy-д Dale Carnegie Training Mongolia Маркетингийн менежер Г.АШИГ
12 сар 22, 2020

MyHotel – Зочид буудлын харилцагчийн үйлчилгээ

Судлаач багш М.АЛТАНШАГАЙ зочид буудлын үйлчилгээний талаар MyHotel Academy-д хуваалцлаа.
12 сар 22, 2020

MyHotel – Шинэ аялал жуулчлал

Аялал жуулчлалын салбарын ирээдүйн талаарх чиг хандлагуудын талаар Айхотел ХХК-ийн Гүйцэтгэх захирал Б.ЗОЛБАДРАЛ
Нэвтрэх