MyHotel - MyHotel RMS
June 23, 2022

ОТА буюу Цахим аялалын агентлагууд хэрхэн ажилладаг талаар болон түүний ач холбогдол

1990-ээд оноос эхлэн цахим аялал жуулчлалын агентлагууд бий болсон бөгөөд интернетийн өргөн хүрээг ашиглан дэлхийн аялал жуулчлалын нийлүүлэлтийг нэг газар цуглуулж, хэрэглэгчид өөрсдийн аяллаа онлайнаар захиалах […]
April 28, 2022

Зочид буудлын 10 шалгарсан цахим маркетинг стратеги-2

6. Түүхээ видеогоор үзүүл Та аливаа зочид буудлын вэбсайтын зургийн галерейг нь сонирхохдоо видеоны контентыг харсан байж магадгүй. Эдгээр видеонууд нь зочид буудлуудыг 360 градусаар харуулдаг. […]
April 28, 2022

Зочид буудлын 10 шалгарсан цахим маркетинг стратеги-1

Бид энд маркетингийн стратеги тэр дундаа цахим сурталчилгааг хийх, хэрхэн хэрэглэгчдэд хүртээлтэй, ойлгомжтой мэдээлэл өгөх талаар зочид буудлын эздэд зориулсан 10 зөвлөмжийн эхний 5-г цувралаар  хүргэж […]
January 6, 2022

МОНГОЛ БА ЭКОТУРИЗМ

Экотуризм буюу байгальд ээлтэй аялал гэж ямар төрлийн аялал байх, экотурист гэж юу болох, энэ аяллыг Монголд хийх бололцооны талаар энэ нийтлэлээр товч танилцуулах зорилгыг агуулсан […]
November 19, 2021

Нөлөөллийн маркетинг аялал жуулчлалын салбарыг хэрхэн өөрчилж байна вэ?

Нөлөөллийн маркетинг (influencer marketing) сүүлийн үед борлуулалт, зар сурталчилгааны ертөнцөд хүч түрэн орж ирж, бүхий л салбарт өргөжиж байна. Аялал жуулчлалын салбар дахь хамгийн сүүлийн үеийн чиг хандлагын нэг бол аялагчид эсвэл влогчид аялаж очсон газруудаа танилцуулдаг сонирхолтой бичвэр юмуу бичлэг дүрслэлүүд юм. Тэгвэл нөлөөллийн маркетингийн аялал жуулчлалын салбарт хэрхэн нөлөөлж, яаж өөрчилж байгаа талаар дэлгэрүүлэн авч үзье.
November 10, 2021

Зочлохуйн үйлчилгээний салбарын 2021 оны 16 маркетингийн трендүүд

Зочлохуйн үйлчилгээний салбарт маркетингийн зөв стратеги хэрэгжүүлэх нь урт хугацаандаа таны бизнест амжилтанд хүрэхэд чухал үүрэг гүйцэтгэж, орлогоо нэмэгдүүлэх, үйлчлүүлэгчдийг татах, итгэлийг бий болгоход тань туслах болно.
September 20, 2021

Аялагчдын төрлүүд ба тэдний онцлогийг ойлгож үйлчлэхүй

Таны зочид буудал/амралтын газарт үйлчлүүлж буй ихэнх зочдын онцлог юу вэ? Та ашиг орлогоо нэмэгдүүлэх, стратеги боловсруулах, зочдод зориулсан нэмэлт үйлчилгээнүүдийг төлөвлөх зэргээс өмнө заавал судлах нэг зүйл бий. Тэр бол үйлчлүүлэгчдийнхээ persona буюу зан чанар, сонирхлын онцлогийг олж мэдэх.
September 3, 2021

КОВИД-ын дараах аялал жуулчлалын тренд

Аялах хүсэл их байвч хүслийг хясах цар тахлын тархалт, мутацлагдсан вирус зэргээс болж хүмүүс аялал зугаалгандаа илүү нухацтай хандах болжээ. Гэвч аялагчид, жуулчид бууж өгсөнгүй. Харин ч шинэлэг байдлаар аяллаа төлөвлөж эхэлжээ. Тэгвэл цар тахал намжсаны дараа аялал жуулчлалд ямар трендүүд бий болох бол?
May 28, 2021

Онлайнаар захиалга авах хэрэгтэй гэж үү?

Интернет үсрэнгүй хөгжсөн өнөөгийн эрин зуунд, мөн Ковид-19 цар тахлаас шалтгаалан онлайн орчноос мэдээлэл авах, хайх, онлайн захиалга хийх дадал зуршилд хүмүүс нэгэнтээ суралцсан энэ үед та буудал/амралтын газрын захиалгаа онлайнаар авч байна уу?
Нэвтрэх