Дэлхий ертөнц COVID-19-тэй амьдралдаа дасан зохицож байгаа тул зочид буудлын ажилтнууд зочид буудлаа нээхдээ хэрхэн аюулгүй байдлыг хангах вэ гэдэг шинэ бэрхшээлтэй тулгарч байна. Манай улсад одоогоор үүсээд буй нөхцөл байдал тодорхой хугацааны дараа дээрдэж, бид ч ажилдаа эргэн орох нь гарцаагүй. Харин дахин нээхдээ юуг анхаарвал зохих тухай бусад улсын жишээн дээр үндэслэн зөвлөгөө хүргэе.
Зочид буудал, амралтын газрууд үйл ажиллагаагаа нээхдээ юунаас эхлэх вэ?
Дэлхийн томоохон буудал ресортууд, олон компаниудын шилдэг туршлага дээр үндэслэж зөвлөгөөгөө 3 хэсэгт чиглүүлэх бөгөөд үүнд, ажилчид ба зочдын эрүүл мэнд, харилцаа, цэвэрлэгээ гэсэн зүйлс хамаарна. Та өөрийн бизнесээ эргэн нээхдээ дараах тип-үүдээс хэрэгжүүлээрэй.
Юун түрүүнд зочид буудал, амралтын газраа дахин нээхэд ажилчид нь ажлын байрандаа аюулгүй байж чадна гэсэн итгэл хамгийн чухал. Тийм итгэл төрсөн ажилчид зочид үйлчлүүлэгч нартаа айдасгүй, тайван үйлчлүүлэх боломжийг харуулна. Мөн зочид захиалга өгөхөөсөө өмнө тухайн газарт аюулын эрсдэлгүй, тайван үйлчлүүлж чадах эсэхээ шалгаж мэдэхийг хүснэ.
Тиймээс хүн бүрт аюулгүй орчныг бүрдүүлэхийн тулд ажилчид болон зочдын эрүүл мэнд, аюулгүй байдлыг дэмжих бодлого, журам боловсруулж ажилчиддаа энэ чиглэлээр сургалт хийх нь зөв.
Ажилчид болон зочдын эрүүл мэндийг анхаарч:
Зай барих талаарх технологийн шийдэл: iHotel + MyHotel Зочид ирээд check-in хийхийн тулд очерлох, бүртгэлийн мэдээллээ өгч удаан ярилцаж зогсох зэрэг асуудлын цахим шийдэл. Онлайнаар захиалгаа хийхэд захиалгын бүртгэл нь шууд буудалд ирнэ! Ийм хялбар.
Харилцааны тал дээр анхаарах нь
Харилцаан дахь технологийн шийдэл: iHotel.mn Зочид буудал амралтын газрууд ариутгал, цэвэрлэгээний горимын мэдээллээ онлайн захиалгын iHotel.mn вэбсайтад байршуулвал захиалга хийж буй зочид очихоосоо өмнө мэдээллээ авчихна. Зочид байрлаад гарахдаа review буюу сэтгэгдлээ iHotel дээр бичиж үлдээснээр бусад хүмүүст сонголт хийхэд ихээхэн туслах юм.
Аялагчид цаашид урьд урьдынхаас илүү зочид буудал, амралтын газруудын цэвэр байдалд татагдах болно. Буудаллах газрынхаа цэвэрлэгээ үйлчилгээний журамд анхаардаг болж, үүнээс шалтгаалж цаашид хаана захиалга өгөх эсэхээ ч шийдэж байна.
Аялал жуулчлалын онлайн агентлагуудын нэг AirBnB-с гаргасан Covid-19 цар тахлын үед зочлох үйлчилгээний бизнес эрхлэгчдэд зориулан гаргасан цэвэрлэгээ үйлчилгээний гарын авлагад дараах 5 алхамыг санал болгожээ.
Эх сурвалж: www.cloudbeds.com